Ékszer tartó doboz

Szintén a vásárban találtam egy fadobozt.  Ékszereket fogok benne tartani.

A felújítása elkezdődött – egy kis rózsa fülbevalóból csináltam fogantyút rá.

IMG_0002

IMG_0001

a fülbevaló:

IMG_0034

IMG_0035

IMG_0036

Tervezem lefesteni vagy tapétázni – a folyamatról lesznek képek.

Végül a doboz nem tetszett…. vagyis nem volt átlátható a tartalma…. lehet kapni külön kis rekeszeket bele, de nem igazán szerettem volna pluszba vásárolni semmit – ezért más megoldást találtam. Régebben találtam az egyik Charity boltban a kis rózsákat – varrós doboz díszítésre használtam akkor…

A fogas amúgy is használaton kívűl volt, mert ugyebár az ajtó vastagabb a fogas tartónál – nem is értem miért gyártanak vastag ajtót vagy keskeny tartót?!

Itt a végeredmény – amivel most meg vagyok elégedve.

IMG_0311

 

Szekrény oldalára van akasztva.

IMG_0308

Leave a comment